Ostukorv on tühi
Leedu Vabariigis kehtivad õigusaktid kehtestavad kõikidele isiklikuks tarbeks kasutatavatele kaupadele 24-kuulise säilivusaja. garantiiaeg. Isikliku tarbekauba mõiste ei kehti elektroonikakomponentide, osade, koostude, kaablite, pistikute, toiteallikate ja muude toodete puhul, mille garantiiajad määrab kindlaks tootja.
Juriidilistele isikutele kehtib/ei kehti garantiiaeg vastavalt tootjate poolt kehtestatud garantiitähtaegadele.
Kui Teie toode läheb garantiiajal rikki, parandame või asendame toote tasuta - Teil on vaja esitada vaid toote ostudokument .
Ostudokumendi (kassatšekk, arve) saate koos ostetud tootega või e-posti teel. posti teel, kui oleme teie makse ostetud toote eest kätte saanud.
Garantii ei kehti: *
* Garantii piiramise või mittekohaldamise sätted on ühtlustatud Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku artikliga 6.333. 3. osas.
** Kui teil on küsimusi defektsete toodete kohta, kirjutage aadressile info@hsp.ee, võtke ühendust kauplusega, kust toode osteti või helistage +370 5 2650270.
Kui kaupluse töötaja tuvastab garantiiaja jooksul, et Teie toode on tootja süül korvamatult kahjustatud (ebakvaliteetne toode), siis antud juhul on Teil meie kaupluses toote ostudokumendi esitamisel õigus nõuda asendada kahjustatud toode teise samatüübilisega või tagastada toote eest tasutud raha.
Kui kaupluse töötaja tuvastab, et teie toode on garantiiajal tootja süül defektne (ebakvaliteetne toode), kuid seda on võimalik parandada, on sel juhul õigus valida puuduste kõrvaldamine. tootest tasuta (parandage toode), asendage defektiga toode sobiva tootega tasuta kvaliteetse asja vastu, alandage kauba hinda või lõpetage ühepoolselt müügileping ja nõuda kauba eest tasutud hinna tagastamist. Kui valite kaks viimast varianti, toimetate toote kauplusesse koos ostudokumendiga. Kui otsustate toodet parandada, teavitage sellest teid teenindavat kaupluse töötajat.
Kuid igal juhul võite pöörduda otse www.hsp.ee poole ja me anname teile kogu vajaliku teabe ja/või abi seoses defektiga tootega.
Pange tähele, et: